عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 30 بهمن 1391
بازدید : 1269
نویسنده : علیرضا

یک کارشناس معاملات آتی سکه با بیان اینکه بانک مرکزی به خوبی می‌داند شرایط فعلی پیش‌فروش جذابیتی برای مردم ندارد، گفت: برخی اخبار رسیده از این بانک نشان از تغییر در شرایط پیش‌فروش سکه دارد.

احمد بیات در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه شرایط جدید اعلام شده مبنی بر کسر 18 درصد از قیمت سکه پیش‌فروش شده برای خریداران جذابیتی ندارد، گفت: خریداران این مقدار سود کم بدون ریسک را نمی‌پذیرند.

وی با بیان اینکه به احتمال بسیار زیاد شرایط پیش‌فروش برای افزایش رغبت برای خریداران تغییر کند، ادامه داد: اکثر کسانی که در این بخش وارد می‌شوند، خواهان سود بیش‌تری هستند و عملا این شرایط برای خریداران قابل پذیرش نیست، چرا که رغبتی برای خرید وجود نخواهد داشت.

بیات در ادامه سخنان خود با اشاره به روند قراردادهای آتی سکه، گفت: هفته گذشته قراردادهای آتی سکه تحویل بهمن ماه پایان یافت و قراردادهای جدید تحویل «اردیبهشت» آغاز خواهد شد.

این کارشناس معاملات آتی سکه درباره قیمت جهانی اونس طلا و تأثیر آن برای معاملات، تصریح کرد: با توجه به کاهش قیمت جهانی اونس طلا باید دید که چه تغییری در بازار سکه نقدی و ارز کشور رخ خواهد داد.
 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام این وبلاگ وبلاگیست متفاوت، چون در آن از شیر مرغ تا جون آدمیزاد پیدا میشه. موضوع اصلی این وبلاگ sms و آهنگ و اخبارو فیلم و عکسه ولی موضوعات دیگه مثل vpnوساکس هم بعضی مواقع دیده میشه. ایشاالله خوشتون بیاد...فقط نظر یادتون نره در ضمن کپی کردن از مطالب این وبلاگ فقط با ذکر منبع مجازه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز دونی و آدرس mahdans.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com